کنترل پروژه و مهندسی صنایع

کامپیوتر

کنترل پروژه و مهندسی صنایع

مركز آموزش فناوري اطلاعات سازمان جهاد دانشگاهي تهران با بيش از 30 سال سابقه در برگزاري دوره هاي آموزشي در خصوص كامپيوتر و فناوري اطلاعات، اقدام به برگزاری نرم افزارهای آموزشی مهندسی صنایع با بهره گیری از اساتید مجرب و کارآزموده نموده است.

دوره های آموزشی مهندسی صنایع این مرکز شامل:

1- کنترل پروژه با MS PROJECT

مایکروسافت پروجکت یک محصول نرم افزاری مدیریت پروژه است که توسط مایکروسافت توسعه داده شده و به فروش می‌رسد. این محصول به منظور کمک به مدیر پروژه، در توسعه و گسترش طرح‌ها و نقشه‌ها، اختصاص منابع به کارها، پیگیری مراحل پیشرفت پروژه، مدیریت بودجه و هزینه‌ها و تحلیل بار کاری، طراحی شده است. مایکروسافت پراجکت، بر اساس تخصیص کار و نرخ منابع،  بودجه‌هایی را ایجاد می‌کند. زمانی که منابع به وظایف اختصاص داده شدند و تخصیص کار تخمین زده شد، برنامه، هزینه را محاسبه می‌کند. این دوره مناسب تمامی مدیران، سرپرستان و کارشناسانِ سازمان‌ها، شرکت‌ها، کارخانجات و کارگاه‌های دولتی و خصوصی، دانشجویان دوره‌های مهندسی، مدیریتی و علاقه‌مندان موضوعات مرتبط با برنامه‌ریزی و کنترل انواع پروژه‌های فنی، ساختمان و خدماتی است.

هدف از برگزاری این دوره، آموزش کارشناسانی است که بتوانند با یاری گرفتن از ابزار MSP با اعتماد به نفس بالا و استفاده از تکنیک‌های برنامه‌ریزی و کنترل، پروژه‌ی مورد نظر خود را به بهترین نحوه ابتدا برنامه‌ریزی و سپس در طول زمان اجرا و بر آن نظارت نمایند.

2- مدیریت و کنترل پروژه با PRIMAVERA (P6)

امروزه نرم‌افزارهاي پريماورا به عنوان ابزاري موثر و کارآمد براي مديريت، برنامه‌ريزي و كنترل پروژه، توسط بسیاری از سازمان‌ها در كليه صنايع به عنوان ابزار مؤثر مديريت پروژه مورد استفاده قرار مي‌گيرند. ويرايش ششم نرم افزار پريماورا افق ها و دستاوردهاي جديدي را در مديريت پروژه بوجود آورده است. در طول اين دوره آموزشي، اين امكان فراهم خواهد شد تا شركت‌كنندگان با تسلط بر اين ابزار، آن را در اداره پروژه، برنامه و سبد پروژه‌هاي خود به صورت كارآمد مورد استفاده قرار دهند. در دوره پریماورا، کاربران با مفاهیم گسترده تر از قابلیت های نرم افزار در برنامه ریزی و کنترل پروژه آشنا خواهند شد و نحوه اجرای آنالیزهای بیشتر و تحلیل های پیشرفته از زمان بندی و هزینه پروژه را خواهند آموخت.

3- اصول مدیریت پروژه بر اساس استاندارد PMBOK 7

براي مديريت موفق هر پروژه و رسيدن به اهداف از پيش تعيين شده براي آن، سازمان‌ نياز به مديران و كارشناسان با شايستگي‌هايي همچون توان بالا در رهبري،‌ مديريت تيم پروژه، مديريت پيمانكاران و كارفرما، همکاري، قدرت گزارش‌گيري و گزارش‌دهي دارد. از اين‌رو و براي درک بهتر مفاهيم، ابزار و روش‌های مربوط به مديريت پروژه‌ها، انستيتو مديريت ‌پروژه آمريکا، PMI، به ‌خوبي مديريت‌ پروژه را در ده بخش جداگانه، تحليل و معرفي‌کرده ‌است. اين ده بخش بر اساس استاندارد Project Management Body Of Knowledge که به ‌اختصار با نام PMBOK شناخته ‌مي‌شود، مي‌باشد.

نرم افزار MATLAB (ويژه كليه رشته ها):

با توجه به ضرورت بیش از پیش شبیه سازی در کارهای فنی و مهندسی، این نرم‌افزار با توجه به امکانات و ابزارهای ریاضی مرتبط با بسیاری از رشته‌های فنی مهندسی و علوم پایه که در اختیار کاربر قرار داده است، این امر را نسبت به سایر نرم افزارها بسیار ساده‌تر می‌نماید. همچنین محیط برنامه‌نویسی user friendly و دستورات ریاضی با امکانات ویژه، مهندسان را به شدت به این نرم‌افزار جذب نموده و با توجه به ساختار ساده محیط Simulink، امکان شبیه سازی بسیاری از مباحث در این محیط به سادگی امکان‌پذیر است. این شبیه‌سازی، با استفاده از کتابخانه‌های‌ تخصصی که مرتبط با هر رشته، به صورت خاص در اختیار کاربر قرار داده می‌شود و محیط گرافیکی آن (برخلاف M-File که ساختاری متنی دارد)، شبیه‌سازی را برای کاربران، بسیار ساده، سریع و ملموس نموده است. این دوره مناسب کلیه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی، از جمله برق، صنایع مکانیک و... می باشد.

در پایان دوره های آموزشی، فراگیران گواهینامه معتبر و قابل ترجمه از جهاد دانشگاهی تهران دریافت می نمایند.

مشاوره: 84651230_02184650 ☎️
➖➖➖➖➖➖➖➖➖
کانال تلگرام: 🆔 @jtitnews
اینستاگرام: https://www.instagram.com/jtit.ir🌐

 



لیست کلاس های کارگروه کنترل پروژه و مهندسی صنایع مرکز کامپیوتر
کنترل پروژه با MS Project - يكشنبه سه شنبه 20-17
اساتید جهاد دانشگاهی تهران
شروع دوره:
1403/01/26
روزهای برگزاری:
یکشنبه - سه شنبه
ساعات جلسات:
17:00 الی 20:00
هزینه شرکت در دوره:‌ 1,950,000 تومان
مدیریت و کنترل پروژه با PRIMAVERA (P6) - پنج شنبه 20-14
اساتید جهاد دانشگاهی تهران
شروع دوره:
1403/01/30
روزهای برگزاری:
پنج شنبه
ساعات جلسات:
14:00 الی 20:00
هزینه شرکت در دوره:‌ 2,250,000 تومان
اصول مدیریت پروژه بر اساس استاندارد PMBOK 7 - پنج شنبه 20-14
اساتید جهاد دانشگاهی تهران
شروع دوره:
1403/01/30
روزهای برگزاری:
پنج شنبه
ساعات جلسات:
14:00 الی 20:00
هزینه شرکت در دوره:‌ 2,600,000 تومان
نرم افزار MATLAB (ويژه كليه رشته ها) - جمعه 14-8
اساتید جهاد دانشگاهی تهران
شروع دوره:
1403/01/31
روزهای برگزاری:
جمعه
ساعات جلسات:
08:00 الی 14:00
هزینه شرکت در دوره:‌ 2,600,000 تومان