دوره های خصوصی و نیمه خصوصی

زبان های خارجی

دوره های خصوصی و نیمه خصوصی زبان انگلیسی و زبانهای غیر انگلیسی ( آلمانی-فرانسه-عربی-ایتالیایی)جهاد دانشگاهی تهران

حضوری و غیر حضوری

با توجه به نیاز امروز افراد برای یادگیری زبان های خارجی به ویژه زبانهای زنده دنیا به منظور مقاصد مختلف،متقاضیان این دوره از کلاسها با توجه به انگیزه ها و نیاز های متعدد و به جهت تسریع در روند یادگیری و گذراندن دوره های زبان در مدت زمانی کوتاه،انتخاب اول خود را برای آموزش،شرکت کردن در این نوع کلاسها قرار میدهند. جهاد دانشگاهی تهران با برگزاری دوه های خصوصی و نیمه خصوصی به صورت حضوری و آنلاین با افتخار آماده خدمتگزاری به علاقه مندان به آموزش این دوره از کلاسها می باشد.

 

 این دوره ها مناسب چه گروه های سنی و افراد میباشد؟

کلاسهای خصوصی و نیمه خصوصی جهاد دانشگاهی تهران در سه گروه سنی کودکان،نوجوانان و بزرگسالان در حوزه زبان انگلیسی و همچنین گروه های نوجوانان و بزرگسالان در حوزه زبان های غیر انگلیسی (فرانسه-آلمانی-عربی-ایتالیایی) پس از انجام فرایند تعیین سطح و مشخص شدن سطح زبانی فراگیر برگزار می گردد.

شرکت کنندگان در این دوره با رویکرد یادگیری سریع زبان در مدت زمانی کوتاه و ارائه زمان بیشتر به فراگیر برای ارتقاء مهارت های چهار گانه زبان و تمرکز بیشتر بر روی مباحث ارائه شده در کلاس، میتوانند به طور بسیار موثری از این دوره ها استفاده کرده و باکیفیت ترین بهره آموزشی را در این کلاسها دریافت نمایند.

 

محل برگزاری دوره ها

دوره های حضوری کلاسهای خصوصی و نیمه خصوصی جهاد دانشگاهی تهران در مرکز زبان رشتچی واقع در میدان انقلاب،ابتدای خیابان کارگر جنوبی، کوچه شهید رشتچی،پلاک 23 برگزار می گردد. در صورت تمایل به شرکت در این کلاسها و نیاز به مشاوره و همفکری لطفا با شماره تلفن 66928719-  021 با ما در تماس باشید.