آزمون ها(تعیین سطح -آزمون مجدد)

زبان های خارجی

آزمون تعيين سطح:

دیر بازی است که یادگیری یک زبان خارجی به عنوان اصول ابتدایی و الزامی ارتباطات اجتماعی فرامرزی مورد تایید و تاکید جهانی قرار گرفته است.

آحاد مردم از دانش پژوهان تا گردشگران و دست اندرکاران کسب و کار با سلایق و علایق گوناگون به منظور ایجاد ارتباط هدفمند و موثر با جهان پیرامون خود و تعمیق آن، به امر یادگیری زبان خارجی اقدام نموده اند و این فرآیند، آن به آن شتاب بیشتری می گیرد.

جهاد دانشگاهی تهران به مدد پشتبانی ۴۰ ساله و تجربه آموزشی مهارت محور و بهره گیری از استادان مجرب و پرتلاش خود با افتخار پذیرای فراگیران گرانقدر و مشتاقان یادگیری زبانهای خارجی می باشد.

مرکز زبان های خارجی جهاد دانشگاهی تهران با دارا بودن:

  • فضای فیزیکی و امکانات مناسب
  • محیط صمیمی و نشاط آور
  • شیوه های آموزشی و روشهای آموزشی و روشهای تدریس روز جامعه
  • مدرسین با دانش و باتجربه زیاد و دلسوز
  • پرسنل مجرب و کارآمد و پاسخگو

به صورت آموزش عمومی و انفرادی با افتخار آماده خدمت گذاری به علاقه‌مندان یادگیری زبانهای خارجی خواهد بود.

همچنین خاطرنشان می‌سازد تمامی دوره های آموزشی عمومی و تخصصی کوتاه مدت و بلند مدت در جهاد دانشگاهی و از جمله مرکز زبان رشتچی قابلیت (امکان) ترجمه رسمی با مهر قوه قضاییه را دارد.

رویکرد آموزشی حاکم بر دوره ها:

شرکت کنندگان در این دوره ها به صورت پیوسته و گام به گام همزمان چهار مهارت صحبت کردن، خواندن، نوشتن و گوش کردن را آموزش دیده و آنها را در طول دوران تحصیل به کار می بندند.

دو مهارت مهم گوش کردن و صحبت کردن اصلی‌ترین چالش فراگیران و استاد در کلاسها بروز خواهد کرد. مهارت نگارش نیز به ویژه به صورت کارورزی و تکالیف خارج از ساعات تدریس برای فراگیر تعیین می شود.

یکی از اصلی ترین دغدغه های ما در مرکز زبان رشتچی یکدست بودن سطح دانش زبانی فراگیران در هر سطح آموزشی زبان های خارجی است . فرایند تعیین سطح با دقت مثال زدنی انجام می‌گیرد، در نتیجه تمام فراگیران هر کلاس به صورت هم افزا دانش زبانی خود را ارتقا می دهند.

از دیگر اقدامات مرکز که در جهت یکدست کردن دانش زبانی افراد و ارتقاء مهارت های چهارگانه آنها تعریف و اجرا شده است می‌توان به ارائه دوره های مکالمه آزاد در دو سطح و کارگاه های آموزشی کوتاه مدت رایگان اشاره کرد که به منظور بازآموزی و یادآوری نکات کلیدی سطوح پیشین است که با استقبال چشمگیر فراگیران همراه است.

لازم به ذکر میباشد :

داوطلبینی که از زمینه قبلی آموزش زبانهای خارجی (انگلیسی،فرانسه،آلمانی،ترکی استانبولی و عربی) برخوردارند، ضروری میباشد که در آزمون تعیین سطح شرکت نموده و بر اساس نتیجه آزمون،در سطح آموزشی مورد نظر ثبت نام نمایند.

علاقه مندان شرکت در دوره های زبان های خارجی جهاد دانشگاهی تهران در گام اول کافیست در سایت معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران عضو شوند و همچنین در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی برای دوره ها میتوانید با کارشناسان دوره از طریق تلفنهای  66928719 و 66435278 در ارتباط باشید.