دوره زبان انگليسی(F1)-(ترم یک بزرگسالان)-کدC

زبان های خارجی | دوره های ترمیک زبان انگلیسی | دوره های ترمیک زبان انگلیسی بزرگسالان-(حضوری)
مدت دوره:
40 ساعت
تعداد جلسات:
20 جلسه
روزهای برگزاری:
دوشنبه - پنج شنبه
زمان برگزاری:
18:30 الی 20:15
مهلت ثبت نام: 1403/01/26 - 18:00
فرصت باقیمانده ثبت نام:

فرصت ثبت نام به پایان رسیده

ظرفیت باقیمانده: 1
تاریخ شروع: 1403/01/20
تاریخ پایان: 1403/04/04
قیمت دوره: 1,150,000 تومان

دوره زبان انگلیسی بزرگسالان

ترم یک گروه بزرگسالان به اختصار F1 نامیده می شود. این ترم در بازه زمانی 40 ساعت و مدت زمان برگزاری دو ماه و نیم که در طی یک فصل آموزشی می باشد برگزار می گردد.

ساختار آموزشی ترم یک بزرگسالان بر پایه کتاب 1A از سری کتاب های EIGHT (سیستم آموزشی جهاد دانشگاهی) می باشد و البته در کنار کتاب اصلی یک کتاب کمکی تقویت شنیداری و یک کتاب داستان هماهنگ با سطح F1 نیز آموزش داده می شود.

هدف:

هدف این دوره آموزش مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی (گفتار، شنیدار، نوشتار و خواندن) می باشد. از آنجاییکه همه تمرینات و فعالیت های آموزشی مربوط به کتاب های اصلی و مطالب تکمیلی به زبان انگلیسی صورت می‏ گیرد، بطور طبیعی مهارت گفتاری و مکالمه از برجستگی بالا و خاصی برخوردار بوده و فراگیران فرصت لازم را برای تمرین و یادگیری مکالمه زبان انگلیسی پیدا می ‏کنند.

 

محتوای آموزشی و قابلیت های فراگیران پس از اتمام موفق دوره :
کتاب 1A به عنوان منبع اصلی آموزش این ترم ، شامل 4 یونیت و هر یونیت متشکل از 4 درس می باشد.یونیت اول در رابطه با سلام و احوال پرسی می باشد. زبان آموزان پس از اتمام این یونیت قادر خواهند بود خود را معرفی کنند،سلام و احوال پرسی انجام دهند و اسم خود یا اشخاص دیگر را بپرسند و اسامی را اسپل کنند. واژگان این یونیت در رابطه با روش های مختلف سلام و خداحافظی، عناوین جهت خطاب نمودن اشخاص و حروف الفبای انگلیسی می باشد. گرامرهایی که در این یونیت پوشش داده می شوند شامل افعال be، حالت منفی و سوالی آن ها می باشد. هم چنین زبان آموزان ضمایر فاعلی و صفات ملکی و نحوه استفاده از آن ها را آموزش خواهند دید.

یونیت دوم از کتاب 1A در رابطه با کشورها و ملیت ها می باشد. پس از اتمام این یونیت زبان آموزان قادر خواهند بود در رابطه با ملیت ها و کشورهای مختلف جمله سازی انجام دهند، سوال بپرسند و پاسخگو باشند. هم چنین می توانند شماره تماس، ایمیل و آدرس یکدیگر را بپرسند و پاسخ دهند. واژگان این یونیت شامل اسامی کشورها، ملیت ها، پایتخت ها و اعداد می باشد. گرامری که پوشش داده می شود شامل سوالات در رابطه با کشورها، ملیت هاو پایتخت ها با استفاده از افعال beو نحوه پرسش و پاسخ در رابطه با شماره تماس، ایمیل و آدرس افراد می باشد.

یونیت سوم از این کتاب در رابطه با اشیائی که به صورت روزمره استفاده می کنیم یا در کلاس درس مورد نیاز هستند می باشد. پس از اتمام این یونیت زبان آموزان قادر خواهند بود از اسامی به صورت مفرد و جمع به همراه this, that, these, those استفاده نمایند و مالکیت اشیاء را با استفاده از صفات و ضمایر ملکی مشخص نمایند و هم چنین خواهند توانست در رابطه با مکان اشیاء صحبت نمایند. واژگان این درس شامل اشیاء روزمره، اشیاء موجود در کلاس درس و کلمات مربوط به آموزشگاه زبان می باشد و گرامر این درس نحوه جمله سازی، پرسش و پاسخ با this, that, these, those می باشد. هم چنین نحوه پرسش در رابطه با مالکیت اشیاء و پاسخ با ‘s ، صفات و ضمایر ملکی و نحوه پرسش با where در رابطه با مکان اشیاء و پاسخ با in  و on آموزش داده خواهد شد.

یونیت چهارم از این کتاب در رابطه با زمان می باشد. پس از اتمام این یونیت زبان آموزان قادر خواهند بود در رابطه با زمان سوال پرسیده و پاسخ دهند. هم چنین می توانند در رابطه با زمان وقوع اتفاقات، ماه ها و فصل ها سوال بپرسند و صحبت نمایند. واژگان این یونیت شامل آموزش اعداد از21 تا 101، زمان های مختلف در طول روز، روزهای هفته، اتفاقات، فصل ها، ماه ها و اعداد ترتیبی می باشد. گرامری که پوشش داده می شود شامل نحوه پرسیدن زمان، روز و ماه اتفاقات خاص و پاسخ با استفاده از حروف اضافه on, in, at می باشد.

 

 

  1. الهام احمدی: عالی بود


  2. داریوش جبرئیلی: سلام و ممنون بابت برگزاری کلاس‌های این دوره. دوره مفیدی بود و مخصوصا تسلط جناب شیرجنگ در ارایه مطلب و اداره کلاس خوب بود.