برگزاری دوره های تخصصی

1403/04/04 آموزشی
666
حسابداری مالی و مالیاتی

 

 

 

 

 

حسابداری یکی از مهم ترين بخش هاي هر واحد تجاري است و از انواع شغل‌های خدماتی محسوب می‌شود که وظیفه تهیه و تنظیم اطلاعات مالی مجموعه‌های اقتصادی را برعهده دارد. این اطلاعات، شامل تجزیه و تحلیل صورت‌های مالی، جریان نقد، سرمایه، پرداخت‌ها، برداشت‌ها و می‌شوند.

وجود حسابدار برای هر واحد اقتصادی ضروری است؛ فرقی نمی‌کند یک شرکت کوچک باشید یا یک هولدینگ بزرگ! حسابدار با ارائه گزارش‌های مالی، مدیریت کسب و کار را در امر تصمیم‌گیری بهتر کمک می‌کند. به این ترتیب نقش مهمی در تجارت واحدهای اقتصادی ایفا می‌کنند.

 بازاركار حسابداري مالي :

 فراگيران پس از گذراندن اين دوره آموزشي ميتوانند در واحد هاي تجاري كوچك و متوسط و يا در موسسات خدماتي حسابداري مشغول به كار شوند و با كسب تجربه عملي در محيط كار  امكان رشد و پيشرفت مسير شغلي را براي خود فراهم نمايند و به عنوان مدير مالي در شركت هاي بزرگتر فعاليت خود را ادامه دهند.

معاونت آموزش جهاد دانشگاهی تهران این فرصت را برای جویندگان شغل ایجاد کرده تا با شرکت در یک دوره حسابداری مالی ویژه بازار کار بتوانند به عنوان حسابداری وارد بازارکار شوند. حداقل مدرک تحصیلی برای شرکت در دوره حسابداری ویژه بازار کار دیپلم است . دوره آموزشی حسابداری مالی ویژه بازارکار تا کنون 211 نوبت در این سازمان برگزار شده است. نوبت 212 امین دوره از تاریخ 7 تیر در روزهای پنجشنبه از ساعت 14 الی 19 برگزار خواهد شد.