ثبت نام ترم تابستان مرکز زبان های خارجی جهاد دانشگاهی تهران آغاز شد.

1401/02/15 خبری
2701
از 17 اردیبهشت امکان تعیین سطح و ثبت نام فراهم می باشد.

ثبت نام ترم تابستان مرکز زبان های خارجی سازمان جهاد دانشگاهی تهران از روز شنبه مورخ 17 اردیبهشت آغاز می گردد.
 علاقه مندان به ثبت نام در دوره های آموزشی لازم است نکات زیر را در نظر داشته باشند :
فراگیرانی که برای اولین بار متقاضی شرکت در کلاس های زبان می باشند و زمینه قبلی آموزش زبانهای خارجی نظیر انگلیسی،فرانسه،آلمانی،ترکی استانبولی و عربی را برخوردارند، ضروری ست  که در آزمون تعیین سطح شرکت نموده و بر اساس نتیجه آزمون،در سطح آموزشی مورد نظر ثبت نام نمایند.بدیهی ست در صورت ثبت نام این طیف از فراگیران بدون هماهنگی و تعیین سطح، ثبت نام آنان فاقد ارزش می باشد.


نحوه تعیین سطح چگونه است؟
به جهت احترام به فراگیران محترم به اطلاع میرساند امکان تعیین سطح به صورت حضوری و یا آنلاین فراهم گشته تا فراگیران بنا به شرایط خود و زمان بندی،در تعیین سطح شرکت نمایند .

 

چگونه برای تعیین سطح ثبت نام نمایم؟
فراگیرانی که نیاز به تعیین سطح دارند،می بایست ابتدا در سامانه اکانت کاربری بسازند-سپس وارد اکانت خود شده و تعیین سطح را ثبت نام نمایند .لذا پس از ساخت کاربری می توانید نوع تعیین سطح خود را مشخص نمایید.



همچنین کلاس ها عموما به صورت آنلاین و یا حضوری در سانس های متنوع صبح ،عصر و آخر هفته ارائه می گردد.لذا لازم است فراگیران در حین انتخاب کلاس ضمن توجه به ساعت برگزاری ،به نحوه ارائه آن که "حضوری و یا آنلاین" است نیز دقت فرمایند و بر اساس شرایط خود، کلاس را انتخاب و اقدام به ثبت نام نمایند.

شایان ذکر است شروع ترم تابستان از 11 تیر ماه خواهد بود.پیشنهاد می گردد با توجه به تقاضای زیاد در ثبت نام های ترم تابستان و پر شدن ظرفیت زود هنگام کلاس ها،هر چه سریعتر نسبت به تکمیل مراحل  ثبت نام خود اقدام فرمائید.
فراگیران می توانند جهت دریافت مشاوره و راهنمایی مراحل انجام ثبت نام با مرکز زبان جهاد دانشگاهی تهران با شماره های 66928719 021 و 66435278 021 تماس حاصل فرمایند.
آدرس : تهران -خیابان انقلاب-ابتدای کارگر جنوبی -کوچه رشتچی.مرکز آموزش زبان های خارجی جهاد دانشگاهی تهران