زبان ایتالیایی E1- (حضوری)

زبان های خارجی | دوره های زبان های غیرانگلیسی | زبان ایتالیایی
مدت دوره:
40 ساعت
تعداد جلسات:
20 جلسه
روزهای برگزاری:
یکشنبه - سه شنبه
زمان برگزاری:
18:00 الی 19:45
مهلت ثبت نام: 1401/05/06 - 18:00
فرصت باقیمانده ثبت نام:

فرصت ثبت نام به پایان رسیده

ظرفیت باقیمانده: 3
تاریخ شروع: 1401/04/21
تاریخ پایان: 1401/06/27
قیمت دوره: 660,000 تومان

زبان ایتالیایی (La lingua Italiana) از خانواده زبانهای هندواروپایی است. ایتالیایی دارای املایی بسیار ساده است؛ نوشتار آن بسیار مطابق با گفتار است و همواره در آن به ازای هر حرف یک صدا وجود دارد. الفبای ایتالیایی متشکل از ۲۱ حرف می‌باشد. در مقایسه با الفبای زبان انگلیسی حروف j,k،w, x y کنار گذاشته می‌شوند،هر چند این حروف در کلماتی که در زبان وام گرفته می شوند، به چشم می خورند.

در حال حاضر کتاب NUOVO ESPRESSO به عنوان منبع اصلی تدریس زبان ایتالیایی در این مرکز شناخته می شود که این کتاب با روشهای مختلف مهارت مخاطب را در بخشهای خواندن، صحبت کردن، نوشتن و شنیدار از سطح مبتدی تا پیشرفته ارتقا می دهد.

 

آزمون  های بین المللی زبان ایتالیایی :

با تکمیل کتابهای 1 2 و 3 Nuovo Espresso  و سایر تمرینات دیگری که توسط مدرس به طور مرتب در اختیار مخاطبان قرار می گیرد می توان برای شرکت در آزمون بین المللی زبان ایتالیایی مانند آزمون CELI و آزمون CILS که در ایران برگزار می شود، آمادگی مورد نیاز را بدست آورد و از گواهینامه بین المللی برخوردار شد.

 

  1. گواهینامه دانش زبان ایتالیایی (CELI) یا همان امتحان چلی، یک آزمون عمومی برای بررسی سطح زبان ایتالیایی بزرگ‌سالان است که توسط دانشگاه پروجا ایتالیا تدوین و برگزار می‌شود.
  2. گواهینامه زبان ایتالیایی (CILS) Certificazione di Italiano come Lingua Straniera  نیز توسط دانشگاه سیه‌نا ایتالیا برگزار می‌شود که صلاحیت زبان‌شناختی-ارتباطی فرد در زبان ایتالیایی را به عنوان زبان دوم بررسی می‌کند. امتحان چیلز نیز دو تا سه بار در هر سال برگزار می‌شود.

 

این دوره شامل 9 ترم 40 ساعته است و بر اساس جدول زیر برگزار می گردد:

    برای این کلاس نظری ثبت نشده است.

لیست کلاس های دسته بندی زبان ایتالیایی
ایتالیایی- ترم یک
لیلا مؤمنی
شروع دوره:
1403/01/26
روزهای برگزاری:
یکشنبه - سه شنبه
ساعات جلسات:
16:30 الی 18:15
هزینه شرکت در دوره:‌ 1,950,000 تومان