دوره زبان انگليسي بزرگسالان-PI2-(آنلاین)

زبان های خارجی | دوره های ترمیک زبان انگلیسی | دوره های ترمیک زبان انگلیسی بزرگسالان-(حضوری)
مدت دوره:
40 ساعت
تعداد جلسات:
20 جلسه
روزهای برگزاری:
شنبه - چهارشنبه
زمان برگزاری:
18:30 الی 20:15
مهلت ثبت نام: 1401/07/20 - 18:00
فرصت باقیمانده ثبت نام:

فرصت ثبت نام به پایان رسیده

ظرفیت باقیمانده: 3
تاریخ شروع: 1401/07/09
تاریخ پایان: 1402/09/15
قیمت دوره: 600,000 تومان

دوره آموزشی PI2- ترم هشتم گروه بزرگسالان

ترم هشتم گروه بزرگسالان به اختصار PI2 نامیده می شود. این ترم در بازه زمانی 40 ساعت و مدت زمان برگزاری دو ماه و نیم که در طی یک فصل آموزشی می باشد برگزار می گردد.

ساختار آموزشی ترم هشتم بزرگسالان بر پایه کتاب 2A از سری کتاب های EIGHT (سیستم آموزشی جهاد دانشگاهی) می باشد و البته در کنار کتاب اصلی یک کتاب کمکی تقویت شنیداری و یک کتاب داستان هماهنگ با سطح PI2 نیز آموزش داده می شود.

محتوای آموزشی و قابلیت های فراگیران پس از اتمام موفق دوره:

جلد هشتم کتاب Eight با نام Eight 4B در سطح PI2 برای زبان آموزان مقطع پیش متوسطه و متوسطه تالیف شده است و مانند سایر کتاب های هم نام خود، هر چهار مهارت اصلی را در خود جای داده است. چهار درس اصلی کتاب همگام با مهارت های خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن پیش می رود و با ارایه ی تمرین های درک مطلب، لغت و دستور زبان شما را آماده ی صحبت راجع به موضوع اصلی درس می کند. در ادامه به جزییات بیشتری از این کتاب و درس های آن می پردازیم.

Unit 5: Then and Now

در این درس شما یاد خواهید گرفت تا درباره ی خاطرات کودکی خود صحبت کنید، نظرات خود را درباره ی قوانین عنوان کنید، زمان گذشته را با حال مقایسه کنید و درباره ی سن و تغییرات در زندگی صحبت کنید. لغات این درس همگام با موضوعات عنوان شده پیش خواهد رفت و گرامر این درس used to/ didn't used to و فعل کمکی would خواهد بود. همینطور با افعال کمکی دیگری مانند can, have to و must در حالت مثبت و منفی و معانی متفاوت آنها بیشتر آشنا خواهید شد. A change for the better عنوان متن تمرین خواندن این درس می باشد که همراه با لغات بسیاری در ارتباط با همین موضوع می باشد و همینطور می توانید مروری بر افعال کمکی و زمان های گذشته، حال و آینده در آن نیز داشته باشید.

Unit 6: Art

همان گونه که از نام درس ششم کتاب مشخص است، می خواهیم در آن راجع به هنرمندان و انواع زمینه های هنری گوناگون صحبت کنیم. درباره ی محصولات هنری از جمله نقاشی ها، مجسمه ها، فیلم، موسیقی و غیره نظر بدهیم و پیشنهادات خود را به زبان انگلیسی عنوان کنیم. لغات درس با محوریت انواع هنر مانند معماری، نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، و غیره و محصولات هنری مانند انواع اشیا دکوری و صفات توصیفی آنهاست. یکی از مهمترین نکات گرامری مربوط به زبان انگلیسی در این درس گنجانده شده و آن هم جملات مجهول می‌باشد. در گرامر این درس جملات خبری و سوالی مجهول با جزییات کامل توضیح داده شده اند و مدرس نیز با ارایه ی مثال های گوناگون شما را در فراگیری هرچه بهتر این گرامر یاری میکند. یک تمرین کاملا درک مطلبی در قالب یک فایل صوتی در قسمت سوم این درس آورده شده است که پیشنهاد می شود تا با دقت به آن گوش فرا دهید و تمرینات آن را انجام دهید. این تمرین توصیف کننده ی فیلم های گوناگون در ژانرهای گوناگون است و به شما کمک می کند تا یاد بگیرید چگونه راجع به داستان یک فیلم صحبت کنید. تمرین نوشتن و خواندن این درس نیز نباید فراموش شود و لازم به ذکر است که تمامی درس های کتاب Eight در آخر با یک تمرین خواندن و همینطور نوشتن پایان می یابند.

Unit 7: Gadgets

تکنولوژی و محصولات الکترونیکی موضوع اصلی درس هفتم می باشد و بعد از این درس شما می توانید راجع به محصولات الکترونیکی و گجت ها صحبت کنید، نظر بدهید و آنها را پیشنهاد دهید یا رد کنید. در این درس می توانید راجع به فواید و مضرات تکنولوژی نیز صحبت کنید و یکی از مهمترین مباحث چالش برانگیز نیز با نام اعتیاد به تکنولوژی در این درس گنجانده شده است. لغات این درس نیز همانند سایر درس ها با محوریت موضوع درس می باشد و با نام های گوناگون گجت ها، افعال همراه با حرف اضافه، و لغات مربوط به تکنولوژی آشنا می شوید. گرامر این درس از نکات بسیار بسیار کاربردی می باشد و آن هم مصدر های گوناگون در زبان انگلیسی است.

Unit 8: Work

درس آخر کتاب Eight 4B مربوط به مشاغل می باشد و اهداف این درس توصیف صلاحیت ها و شرایط احراز شغلی، توصیف انواع مشاغل، توصیف دستاوردها در کار و مهمتر از همه، چگونگی شرکت در یک مصاحبه کاری است. لغات این درس از اهمیت بسیاری برخوردار هستند و باید زمان کافی برای یادگیری آنها فراهم شود. ویژگی های شخصیتی در کار، صفات توصیف مشاغل و همینطور انواع هدف، لغات مهم این درس هستند. گرامر این درس در صدد است تا دو زمان مهم در زبان انگلیسی یعنی زمان حال کامل و حال کامل استمراری که در فارسی هر دو به ماضی نقلی معروف هستند را باهم مقایسه کند. از دیگر نکات گرامری این درس نیز عبارت هایی هستند که به شکل مصدر در جمله ظاهر می شوند و استفاده ی زیادی در جمله سازی دارند. موضوع متن تمرین خواندن درس هشتم تکنیک های مهم در شرکت در مصاحبه های شغلی است و می توانید بعد از خواندن این متن، یک گفتگوی کلاسی کامل درباره این موضوع داشته باشید. تمرین گوش کردن این درس نیز در خصوص رویاها و اهداف شغلی است و می توانید لغت، گرامر و تمرین درک مطلب این درس را یک جا در این قسمت ببینید.

هدف:

هدف این دوره آموزش مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی (گفتار، شنیدار، نوشتار و خواندن) می باشد. از آنجاییکه همه تمرینات و فعالیت های آموزشی مربوط به کتاب های اصلی و مطالب تکمیلی به زبان انگلیسی صورت می‏ گیرد، بطور طبیعی مهارت گفتاری و مکالمه از برجستگی بالا و خاصی برخوردار بوده و فراگیران فرصت لازم را برای تمرین و یادگیری مکالمه زبان انگلیسی پیدا می ‏کنند.

شرایط پذیرش:

این دوره آموزشی برای بزرگسالان برگزار می شود. لازم است داوطلبینی که از زمینه قبلی آموزش زبان انگلیسی برخوردارند در آزمون تعیین سطح کتبی و شفاهی شرکت کرده و براساس نتیجه آزمون،در سطح آموزشی مورد نظر شرکت نمایند.

ساختار آموزشی:

ساختار دوره زبان انگلیسی بزرگسالان بر اساس متد آموزشی EIGHT شامل 15 ترم 40 ساعته و در مجموع در برگیرنده 600 ساعت آموزشی است.

ABBR.

LEVEL

BOOK

TERM

PI2

Pre-Intermediate2

EIGHT 4B

8

ساختار آموزشی:

ساختار دوره زبان انگلیسی بزرگسالان بر اساس متد آموزشی EIGHT شامل 15 ترم 40 ساعته و در مجموع در برگیرنده 600 ساعت آموزشی است.

ABBR.

LEVEL

 

BOOK

TERM

F1

Fundamentals 1

 

EIGHT 1A

1

F2

Fundamentals 2

 

EIGHT 1B

2

E1

Elementary 1

 

EIGHT 2A

3

E2

Elementary 2

 

EIGHT 2B

4

E3

Elementary 3

 

EIGHT 3A

5

E4

Elementary 4

 

EIGHT 3B

6

PI1

Pre-Intermediate1

 

EIGHT 4A

7

PI2

Pre-Intermediate2

 

EIGHT 4B

8

I1

Intermediate1

 

EIGHT 5A

9

I2

Intermediate2

 

EIGHT 5B

10

UI1

Upper-Intermediate 1

 

Summit 1A: Units 1 – 4

11

UI2

Upper-Intermediate 2

 

Summit 1A: Unit 5 & Summit 1B: Units 6 – 8

12

UI3

Upper-Intermediate 3

 

Summit 1B: Units 9 & 10  & Summit 2A: Units 1 & 2

13

A1

Advanced 1

 

Summit 2A: Units 3 – 5 & Summit 2B: Unit 6

14

A2

Advanced 2

 

Summit 2B: Units 7 – 10

15

 

  1. آرزو فرزانه: کلاس از هر لحاظ عالی بود.سپاس