دوره زبان انگليسي بزرگسالان (A2)-(آنلاین)

زبان های خارجی | دوره های ترمیک زبان انگلیسی | دوره های ترمیک زبان انگلیسی بزرگسالان-(حضوری)
مدت دوره:
40 ساعت
تعداد جلسات:
20 جلسه
روزهای برگزاری:
شنبه - چهارشنبه
زمان برگزاری:
16:30 الی 18:15
مهلت ثبت نام: 1401/07/08 - 18:00
فرصت باقیمانده ثبت نام:

فرصت ثبت نام به پایان رسیده

ظرفیت باقیمانده: 0
تاریخ شروع: 1401/07/09
تاریخ پایان: 1401/09/16
قیمت دوره: 690,000 تومان

دوره آموزشی A2- ترم آخر گروه بزرگسالان

ترم آخر گروه بزرگسالان به اختصار A2 نامیده می شود. این ترم در بازه زمانی 40 ساعت و مدت زمان برگزاری دو ماه و نیم که در طی یک فصل آموزشی می باشد برگزار می گردد.

ساختار آموزشی ترم پانزدهم بزرگسالان بر پایه کتاب 2B از سری کتاب های SUMMIT (سیستم آموزشی جهاد دانشگاهی) می باشد و البته در کنار کتاب اصلی یک کتاب کمکی تقویت شنیداری و یک کتاب داستان هماهنگ با سطح A2 نیز آموزش داده می شود.

محتوای آموزشی و قابلیت های فراگیران پس از اتمام موفق دوره :

سطح A2 آخرین سطح از دوره زبان عمومی است که مثل سایر سطوح Upper IntermediateوAdvanced شامل 4 درس است. این سطح مثل سطح A1، بر روی مهارتهای تکمیلی زبانی، گسترش واژگان و نکات تکمیلی گرامری تمرکز میکند و اگر زبان آموزی که وارد کلاس A2 می شود، مطالب درسی گذشته را به خوبی فراگرفته باشد، با یادگیری این 4 درس نهایی، به سطح قابل قبولی در همه 4 مهارت زبان انگلیسی می رسد.

درس اول، که همان فصل هفت کتاب Summit 2B است، با عنوان "Mind over matter" در مورد جهان ذهن و مطالب مرتبط با آن مثل فوبیاها، خرافات و کارکردهای ذهن بحث های مفیدی را ارائه می دهد. در قسمت واژگان، زبان آموزها لغات و اصطلاحات مربوط به Mind، باور کردن و نکردن چیزی و نکاتی در مورد صفت ها و اسامی را می آموزند. در قسمت گرامر،  کاربردهای The و اسامی شناس و ناشناس ارائه می شود ( در قسمت booster هم مرور کاملی بر حروف شناسایی، مطالب تکمیلی حرف The و نیز اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش انجام می گیرد). سپس متن کامل و مفیدی در مورد خرافات و تمرین های آن در ادامه در این فصل گنجانده شده و در نهایت در قسمت writing، درس مهمی در مورد مسئله تطابق فعل و فاعل در نوشتار ارائه می شود.

درس دوم سطح A2، "performing at your best" نام دارد که درباره هوش، استعدادها و مهارتهاست. در بخش واژگان نیز لغت ها و اصطلاحات جدیدی مرتبط با نقاط قوت، استعدادها، مهارت ها و صفت هایی در مورد جنبه های مختلف هوشمندی ارائه می شود. در قسمت گرامر زبان آموزان با کاربرد افعال do و does و did برای تاکید آشنا می شوند و نکته گرامری تازه ای به نام subjunctive را یاد می گیرند که شکل خاصی از جمله های اسمی بعد از صفت ها و افعال اجبار و فوریت است. در قسمت booster نکات تکمیلی همین نکته گرامری ارائه می شود. در ادامه متن خوبی درباره تمرکز و راه های به دست آوردن تمرکز قرار داده شده است. و در نهایت در قسمت writing ، نکته های مهمی درباره چگونگی گنجاندن علت و معلول در متن نوشته شده ارائه شده است.

درس سوم با عنوان “what lies ahead?” که به آینده، تکنولوژی ها و نوآوری ها می پردازد، سعی می کند زبان آموزان را با این مفاهیم آشنا کند و در مورد محیط زیست اطلاعات زبانی مفیدی در اختیار آنها بگذارد. واژگان این درس مرتبط با تکنولوژی، عواقب عدم مراقبت از محیط زیست و ترند های اجتماعی و جمعیتی است. در بخش گرامر، ترکیبی از افعال مجهول و کاربردشان در زمان های مختلف و همچنین ساختار "آینده کامل" به زبان آموزها ارائه می شود. در قسمت booster هم چگونگی کاربرد مجهول در نوشتار انگلیسی آموزش داده می شود. در ادامه متن متنوعی درباره دیدگاه گذشتگان درباره آینده و همچنین حفاظت از محیط زیست آورده شده است. مطابق معمول، قسمت Writing هم درس تازه ای درباره پاراگراف تِز (چگونگی شروع کردن یک متن رسمی و علمی) ارائه می دهد.

درس چهارم و آخرین درس این سطح و کتاب Summit، “an interconnected world” نام دارد. در درس آخر، مسائل جهانی، جهانی سازی و دیدگاه های مرتبط با آن و مطالبی در مورد فرهنگ ارائه می شود. واژگان این درس اصطلاحاتی است که به زبان آموز کمک می کند مشکلات و مسائل جهانی را مطرح کند. در بخش گرامر و booster آن، افعال چند قسمتی و نکات تکمیلی مرتبط با این مبحث به نسبت پیچیده ارائه می شود و پس از اینها متنی درباره پدیده جهانی سازی، معایب و مزایای آن گنجانده شده است. در آخرین writing این کتاب هم، نحوه رد کردن یک ادعا در نگارش آموزش داده می شود.

هدف:

هدف این دوره آموزش مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی (گفتار، شنیدار، نوشتار و خواندن) می باشد. از آنجاییکه همه تمرینات و فعالیت های آموزشی مربوط به کتاب های اصلی و مطالب تکمیلی به زبان انگلیسی صورت می‏ گیرد، بطور طبیعی مهارت گفتاری و مکالمه از برجستگی بالا و خاصی برخوردار بوده و فراگیران فرصت لازم را برای تمرین و یادگیری مکالمه زبان انگلیسی پیدا می ‏کنند.

شرایط پذیرش:

این دوره آموزشی برای بزرگسالان برگزار می شود. لازم است داوطلبینی که از زمینه قبلی آموزش زبان انگلیسی برخوردارند در آزمون تعیین سطح کتبی و شفاهی شرکت کرده و براساس نتیجه آزمون،در سطح آموزشی مورد نظر شرکت نمایند.

ساختار آموزشی:

ساختار دوره زبان انگلیسی بزرگسالان بر اساس متد آموزشی شامل 15 ترم 40 ساعته و در مجموع در برگیرنده 600 ساعت آموزشی است.

ABBR.

LEVEL

BOOK

TERM

A2

Advanced 2

Summit 2B: Units 7 – 10

14

ساختار آموزشی:

ساختار دوره زبان انگلیسی بزرگسالان بر اساس متد آموزشی شامل 15 ترم 40 ساعته و در مجموع در برگیرنده 600 ساعت آموزشی است.

ABBR.

LEVEL

 

BOOK

TERM

F1

Fundamentals 1

 

EIGHT 1A

1

F2

Fundamentals 2

 

EIGHT 1B

2

E1

Elementary 1

 

EIGHT 2A

3

E2

Elementary 2

 

EIGHT 2B

4

E3

Elementary 3

 

EIGHT 3A

5

E4

Elementary 4

 

EIGHT 3B

6

PI1

Pre-Intermediate1

 

EIGHT 4A

7

PI2

Pre-Intermediate2

 

EIGHT 4B

8

I1

Intermediate1

 

EIGHT 5A

9

I2

Intermediate2

 

EIGHT 5B

10

UI1

Upper-Intermediate 1

 

Summit 1A: Units 1 – 4

11

UI2

Upper-Intermediate 2

 

Summit 1A: Unit 5 & Summit 1B: Units 6 – 8

12

UI3

Upper-Intermediate 3

 

Summit 1B: Units 9 & 10  & Summit 2A: Units 1 & 2

13

A1

Advanced 1

 

Summit 2A: Units 3 – 5 & Summit 2B: Unit 6

14

A2

Advanced 2

 

Summit 2B: Units 7 – 10

15

 

    برای این کلاس نظری ثبت نشده است.