فرانسه- ترم سوم

زبان های خارجی | دوره های زبان های غیرانگلیسی | زبان فرانسه
مدت دوره:
40 ساعت
تعداد جلسات:
10 جلسه
روزهای برگزاری:
پنج شنبه
زمان برگزاری:
08:30 الی 12:15
مهلت ثبت نام: 1403/02/06 - 18:00
فرصت باقیمانده ثبت نام:

فرصت ثبت نام به پایان رسیده

تاریخ شروع: 1403/02/06
تاریخ پایان: 1403/04/07
قیمت دوره: 1,500,000 تومان

زبان فرانسه

کتاب Edito 2022 ویرایش جدید کتاب ادیتو است که بر اساس اصول چارچوب اروپایی مشترک مرجع برای زبان‌ها (CECRL) طراحی شده و رویکردی آموزشی ارتباطی و عملی دارد.  با تکیه بر این متد آموزشی کلاس بسیار زنده و پویا است . متد مورد بحث متدی بسیار جدید و به روز به همراه منابع واقعی است. فعالیت های شفاهی و کتبی متنوعی بر اساس موضوعات مطرح شده در هر بخش گردآوری شده است. در هر یونیت یک ویدیو بسیار کاربردی به همراه تمرین های مربوطه قرار داده شده است. از ویژگی های بارز این کتاب تاکید  بر حوزه گرامر , واژگان و فونتیک با شیوه ای خلاقانه و سرگرم کننده است.

 

  • کتاب Edito 2022  آمادگی لازم را برای آزمون DELF   (چهار مهارت) مهیا می کند .در جلد سوم و چهارم کتاب علاوه بر تست های آزمون DELF   تمرین هایی در سایت رادیو بین الملل فرانسه RFI savoir تدارک دیده شده که بسیار به مهارت شنیداری زبان آموز کمک خواهد کرد.
  • برای هر کتاب سایتی برای تمرین های آنلاین هر درس وجود دارد.

 

  • در  کنار تمرین های کتاب درسی، کتاب کار هم تمرین های جذاب زیادی برای هر مبحث مطرح کرده است.
  • در کتاب راهنمای معلم نیز تست های جمع بندی و طبقه بندی شده در راستای مطالب کتاب طرح شده است.
  • دسترسی به فایل های ویدیویی و صوتی هر صفحه از کتاب با شیوه ای نوین و با اسکن صفحه مورد در اختیار زبان آموز  است که کمک شایانی در حین مطالعه به او می کند.

 کتاب Edito 2022   متد آموزش زبان فرانسه است و بر مبنای چهار سطح(A1-B2) برای مخاطب بزرگسال و جوانان تدوین شده است. جلد اول کتاب شامل 10 یونیت است و سطح A1 را پوشش می دهد. برای تدریس کتاب اول  از بخش صفر (unité 0) تا  بخش ده (unité 10) به 80 تا 100 ساعت آموزشی احتیاج است. هر بخش کتاب به طور متوسط شامل 12 صفحه می شود. جلد دوم کتاب از سطح A2  شروع می شود جلد دوم شامل 12 بخش است(هر بخش 12 صفحه) و همانند کتاب اول به 120-100 ساعت آموزشی مورد نیاز است.  جلد سوم کتاب شامل 12 بخش است و سطح B1 را پوشش می دهد و همانند جلد اول و دوم تاکید کتاب بر فونتیک ، گرامر و واژگان است. تعداد صفحات هر بخش در جلد سوم کتاب به طور متوسط 12 صفحه است.  جلد چهارم این کتاب شامل 12 بخش است که هر کدام به طور متوسط 12 صفحه را شامل می شود و سطح B2  را پوشش می دهد. در مجموع متد حاضر بسیار مدرن و به روز و با موضوعات جذاب است.

    برای این کلاس نظری ثبت نشده است.