استفاده از شبکه علمی پاپلونز (Publons)

مرکز رویت پذیری و افزایش اثرگذاری تحقیقات | رویت پذیری و افزایش اثرگذاری تحقیقات | استفاده از شبکه علمی پاپلونز (Publons)
مدت دوره:
0 ساعت
تعداد جلسات:
0 جلسه
مهلت ثبت نام: 1403/12/30 - 23:55
فرصت باقیمانده ثبت نام:

تاریخ شروع: 1402/12/23
تاریخ پایان: 1403/12/30
قیمت دوره: 80,000 تومان

شبکه علمی پابلونز یکی از مهمترین شبکه‌های علمی می‌باشد که نقش مهمی در افزایش رویت پذیری دارد. در شبکه علمی پابلونز علاوه بر ثبت انواع پژوهش‌های علمی، امکان ثبت داوری‌ها و ویراستاری‌های انجام شده توسط محقق وجود دارد و در این شبکه محقق می‌تواند انواع مهارت‌های علمی خود را به نمایش بگذارد. بعلاوه در این شبکه محقق می‌تواند خود را به عنوان داور برای مجامع علمی بین‌المللی معرفی کند. این شبکه بهترین روش برای پیدا کردن برترین داوران بین المللی برای مقالات و مجلات می‌باشد. در این آموزش سعی داریم تا شما را با یکی دیگر از مهمترین شبکه‌های علمی که نقش بسزایی در افزایش رویت پذیری و استناد به مقالات دارد آشنا کنیم.

پیش نیاز:

این کارگاه پیش نیاز ندارد اما داشتن حداقل یک مقاله در ژورنالهای معتبر ایندکس شده در اسکوپوس  (SCOPUS) یا وب آف ساینس (معروف به آی اس آی) (Web of Science) می تواند باعث بهره برداری بیشتر شرکت کنندگان شود.  ضمنا پیشنهاد می‌گردد دوره افزایش رويت پذيری و اثرگذاری تحقيقات آقای دکتر آل ابراهیم را قبلا مشاهده کرده باشید.

دوره ویژه چه کسانی است؟

دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی، اساتید و پژوهشگرانی که تمایل دارند تا کارهای تحقیقاتی خود را جهت بیشتر دیده شدن و  افزایش استناد دهی در معرض دید سایر پژوهشگران در سطح جهان قرار دهند، مخاطبین اصلی این دوره می‌باشند. بویژه محققانی که در ابتدای راه تحقیق هستند  و می‌خواهند برای جامعه علمی جهان شناخته شوند.

مدرس دوره:

دکتر اعظم علی اصغری دانش آموخته دکتری میکروبیولوژی و مدرس دوره‌های رویت پذیری می‌باشد. ایشان اکنون به عنوان استاد مدعو و مسئول انجام تست های ضد میکروبی در گروه میکروبیولوژی دانشگاه الزهرا مشغول به فعالیت است و در حوزه افزایش رویت پذیری با این دانشگاه همکاری داشته است. دکتر علی اصغری تاکنون بیش از بیست مقاله در نشریات و کنفرانس‌های ملی و بین المللی ارائه کرده است. وی تا کنون چندین کارگاه آموزشی در حوزه افزایش رویت پذیری و اثر گذاری تحقیقات، برگزار نموده است.

  • معرفی شبکه پابلونز
  • اهمیت ثبت نام در شبکه پابلونز
  • ایجاد پروفایل شخصی در پابلونز
  • تکمیل پروفایل در پابلونز
  • آشنایی با ثبت انتشارات در پابلونز
  • ثبت داوری و پیدا کردن داور در پابلونز

    برای این کلاس نظری ثبت نشده است.