طراحی سایت چیست؟

1401/11/26 آموزشی
1059
یادگیری طراحی سایت را از کجا شروع کنیم؟

 

 

 

 

 

 

این روز ها که کسب و کارهای اینترنتی رونق بسیاری گرفته اند و بسیاری از کسب و کار ها به سمت اینترنتی شدن می رود، بازار کار مشاغلی مانند طراحی سایت بسیار داغ شده است، اما سوال اصلی این است که از کجا باید شروع کنیم؟

بهتر است بدانید که برای ورود به این شغل، علاقه یکی از آیتم های مهم است .در واقع شما باید بدانید که علاقه، یکی از اساسی‌ترین مواردی است که سبب پیشرفت شما در هر کاری می‌شود. همچنین درمورد موقعیت شغلی و درآمد طراحان سایت اطلاعات لازم را به دست آورید تا با انگیزه کافی به این حوزه وارد شوید.

چگونه یک طراح وب شویم؟

اگر قصد دارید تمام امور به عهده شما باشد ابتدا به دنبال یادگیری نحوه کار با نرم افزار های گرافیکی باشید. شما باید ایده پرداز باشید، و برای هر وب سایت یک ایده جدید داشته باشید فراموش نکنید که ابتدا باید نوع ظاهر وب سایت مشخص باشد سپس نوبت به پیاده سازی و اجرای آن می رسد. در این بین شما لازم است با نرم افزار های طراحی مانند فتوشاپ و نرم افزار های مشابه آشنا باشید.

در ابتدا شما باید زبان های نشانه گذاری و سمت کاربر را یاد بگیرید و سپس یکی از زبان های سمت سرور را انتخاب کنید، در واقع یادگیری زبان های سمت کاربر الزامی بوده و شما برای موفقیت در مسیر طراحی سایت ملزم به یادگیری این زبان ها هستید. در بین زبان های سمت کاربر در طراحی سایت مهم ترین زبان، زبان نشانه گذاری HTML است. پس اولین مورد که شما باید به آن تسلط داشته باشید زبان HTML است.

سازمان جهاد دانشگاهی تهران با تدوین دوره ی Web Design Pack  کلیه مباحث  (HTML5-CSS3-  Responsive Design with Bootstrap, Java script, jQuery)  را به همراه آموزش برنامه نویسی  به صورت پروژه محور و کاربردی برای علاقه‌مندان به این حوزه ارائه نموده است.
و در انتهای دوره انتظار خواهیم داشت که فراگیران بتوانند سایت‌هایی به صورت کامل ، واکنش گرا و اصولی طراحی کنند تا بتوانند به راحتي وارد بازار كار شوند.

 

 

 

https://hgwb.ir/1554