پکیج آموزش بورس-(مقدماتی -تکنیکال-الیوت)

آموزش تخصصی | مدیریت،حسابداری،بورس | بورس
مدت دوره:
42 ساعت
تعداد جلسات:
13 جلسه
روزهای برگزاری:
شنبه - یکشنبه - دوشنبه - سه شنبه - چهارشنبه
زمان برگزاری:
17:00 الی 20:00
مهلت ثبت نام: 1401/11/08 - 18:00
فرصت باقیمانده ثبت نام:

فرصت ثبت نام به پایان رسیده

تاریخ شروع: 1401/11/08
تاریخ پایان: 1401/11/17
قیمت دوره: 2,000,000 تومان

پكيج آموزشي بورس:

بخش مالی اقتصادی هر کشور تامین کننده منابع مالی و فعالیتهای حقیقی اقتصادی محسوب می شود که به دو بخش؛ بازار پولی که عمدتا توسط نظام بانکی یک کشور اداره می شود که مهمترین کارکرد آن تامین اعتبارات کوتاه مدت است و بازار سرمایه یا سهام که کارکرد اصلی آن تامین مالی بلند مدت مورد نیاز در فعالیت های تولیدی و خدماتی مولد می باشد.

بورس یا همان بازار سهام یا کالا, یک بازار با نظارت و سازماندهی شده است که هدف از آن خرید و فروش سهم های مختلف در آن می باشد . اما تحلیل بازار و انتخاب سهام سودآور نیازمند اطلاعات همه جانبه و تجارب زیاد است، که در این دوره آموزشی شما را با آن آشنا خواهیم کرد.

دوره آشنایی مقدماتی با بازار بورس به مدت 16ساعت آموزش نظری تعریف و تدوین شده است.

دوره تحلیل تکنیکال بورس، ارز و طلا به مدت 16 ساعت آموزش نظری تعریف و تدوین شده است. به منظور فعالیت در بازارهای مالی اعم از بورس، ارز و طلا  باید بتوانیم فرصتهای مناسب پیش رو بازار را در زمان مناسب شناسایی نمائیم  در این مسیر آگاهی از چگونگی حضور در بازار سرمایه برای فعالیت در بازارهای مالی اعم از بورس تهران یا ارز و طلا بسیار ضروری می باشد ، که در این دوره آموزشی ما ، شما را با نرم افزار متاتريدر و نرم افزارهاي ديگر و نيز انديكاتورهاي مربوطه و  تکنیکهاي لازم آشنا خواهیم کرد.


پس از دوره تحليل تكنيكال دوره آشنایی با امواج الیوت و الگوهای هارمونیک به مدت 10 ساعت، از طريق بررسي چارت قيمتي سهام، ارز يا چارتهاي غيره  و نيز از طريق شناسايي الگوهاي هامونيك به معامله در زمان مناسب مي پردازيم.

 

قابليتهاي پس از اتمام دوره:

1- آشنايي با مفاهيم بازار بورس

2-شناسايي گروههاي سهام

3-تابلوخاني و شناسايي و تفسير آيتنمهاي سايت TSETMC.com

4-تحليل تكنيكال با نرم افزار متاتريدر و شناسايي و تحليل سهام

5-شناسايي بهترين نقاط ورود و خروج سهام

6- شناسايي امواج اليوت و الگوهاي هارمونيك

 

 

 

تاریخچه بورس، مفاهیم و اصطلاحات رایج بازار بورس، آشنایی با بازارهای بورس، آشنایی با نوسانات و تابلوخوانی مقدماتی، آشنایی با گروههای سهام.

تابلو خوانی و آشنایی با سایت سازمان بورس، آشنایی با روند سهام، آشنایی بانرم افزار متاتریدر، مبانی مقدماتی صورت های مالی  ، نرم افزار داینامیک تریدر یا متاتریدر(توضیح کامل اندیکاتورها)، بررسی و فیلتر سهام.

آشنایی با امواج الیوت، آشنایی با الگوهای هارمونیک، نرم افزار داینامیک تریدر، کارگاه عملی

    برای این کلاس نظری ثبت نشده است.