طراحی پیشرفته (راندو) B

هنر | دکوراسیون و طراحی داخلی | ترم چهارم دکوراسیون داخلی
مدت دوره:
30 ساعت
تعداد جلسات:
10 جلسه
روزهای برگزاری:
چهارشنبه
زمان برگزاری:
17:30 الی 20:30
مهلت ثبت نام: 1403/02/07 - 0:00
فرصت باقیمانده ثبت نام:

فرصت ثبت نام به پایان رسیده

ظرفیت باقیمانده: 3
تاریخ شروع: 1403/01/30
تاریخ پایان: 1403/03/31
قیمت دوره: 1,430,000 تومان

راندو یک فرآیند ایجاد تصویر های دو بعدی یا سه بعدی به وسیله ای ابزاری مانند خودکار،روان نویس ،ماژیک ،پاستل،انواع مداد و رنگ های مایع مانند گواش و اکرلیک و یا آبرنگ می باشد.

اجرای ایده های طراحی پروژه توسط راندو به روش هنرجو، و یادگیری آن باعث می شود که تجسم نهایی از پایان طرح و پروژه مربوطه تا آنجا که ممکن است واقعی باشد.

مزایای این شیوه :  با کمک راندو های مربوطه میتوان تمام جزئیات طرح را قبل از اجرا و ساخت مشاهده کرد.

فضاسازی ها ،ارتباط بخشهای مختلف یک پروژه و یا چیدمان دقیق عناصر طراحی،به صورت بسیار خلاقانه و زیبا باعث استفاده از این شیوه ،ارائه کار پیش از جدی شدن و نمایش فازهای اجرایی از پروژه می باشد.

راندو به معنای ارائه محصول نهایی به شکلی است که باعث برقراری ارتباط بین مخاطب و طرح مورد نظر شود. استفاده از فیگورهای انسانی علاوه بر درختان با مقیاس متناسب فضا و سایه افکنی و نور پردازی به شما در ارائه بهتر کمک می کند. از ویژگی های دیگری که به کمک راندو نمایش داده می شود می توان به اقلیم، بوم و زمان و… اشاره کرد..

نکته مهم دیگر این است که تفاوت راندو با نقاشی را درک کنیم، در راندو کردن خطوط طراح، تعیین کننده مرز های طرح است ولی در نقاشی ، رنگ ها این خطوط را ترسیم می کنند.

در این کلاس، به تکمیل مبحث اسکیس به طوری که به صورت ذهنی انجام گیرد، پرداخته میشود و در ادامه به طراحی انواع بافت ها و متریال با استفاده از انواع  تکنیک های راندو میپردازیم.

  • شناخت پرسپکتیوهای عینی (ترسیم دست آزاد از تصاویر) تک نقطه ای و دو نقطه ای
  • تحلیل احجام و تجزیه به عناصر اولیه در جهت آشنایی ترکیب و تداخل احجام هندسی
  • رسم احجام مرکب با پرسپکتیو صحیح در زوایای مختلف به صورت ذهنی
  • برش و ترکیب احجام گوناگون به صورت ذهنی
  • ترسیم فضاهای داخلی موجود به صورت عینی و در نهایت طراحی از فضاهای فرضی به صورت ذهنی به کمک پرسپکتیو تک نقطه ای و دو نقطه ای
  • آشنایی با پرسپکتیو سه نقطه ای

    برای این کلاس نظری ثبت نشده است.